środa, 20 listopada 2013

Wyjaśnienia

Witam wszystkich po przerwie. Jeżeli ktokolwiek czytał mojego bloga, to należą mu się wyjaśnienia, dlaczego nie piszę. Aktualnie nie mam czasu, ani weny, ponieważ zajmuję się rozkręcaniem biznesu (za coś trzeba  żyć), także całą energię i wszystkie myśli jak na razie kieruję w tę stronę. Może jeszcze kiedyś wrócę do pisania, ale niestety jak na razie nie jest to moim priorytetem. Także jeżeli ktokolwiek był zainteresowany moim pisaniem, ( o ile tacy się znajdą ) przepraszam. Nie jest oczywiście powiedziane że bloga usuwam, będę tutaj zaglądać co jakiś czas, a może nawet pochwalę się moimi poczynaniami odnośnie biznesu. Możliwe też że wrzucę jeszcze jakiś rozdział, jak mnie najdzie wena :) Także jeżeli chcielibyście porozmawiać, to zapraszam. Kontakt do mnie macie. Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia ! ;)

2 komentarze:

  1. Cóż mogę powiedzieć... Życzę ci powodzenia w rozkręceniu tego biznesu oraz tego, byś czerpała z niego zarówno zysk, jak i przyjemność. Trochę mi smutno, że nie poznam na razie dalszego ciągu twojej historii, ale dobrze rozumiem, jak ważne jest to, by mocno usadzić się w tym najbliższym nam, realnym życiu. Trzymam kciuki, żeby wszystko ułożyło się po twojej myśli!

    Napisz czasem, co u ciebie słychać - źle mi na samą myśl o utracie kontaktu z tak sympatyczną osobą jak ty :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Wicca

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz ten radosny spam, ale musiałam ^^"

    Uwaga, moi drodzy!

    Właśnie ruszył projekt wspierający wydanie pierwszego tomu mojej serii fantasy "Dzieci Starych Bogów". Jeśli chcecie pomóc, pośmiać się z rudego Wilka albo po prostu sprawdzić, o co w tym wszystkim chodzi, kliknijcie proszę na ten link. 

    Będę też niezwykle wdzięczna, jeśli podzielicie się tą informacją ze swoimi znajomymi - wiem, że to głupia prośba, ale jednocześnie jest to jedyny sposób, by zgłoszony przeze mnie projekt nie przepadł bez echa. Za wszelką pomoc po stokroć dziękuję!

    https://wspieram.to/800-dzieci-starych-bogow-smiech-diabla.html

    Więcej informacji na: www.wiccawart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń